Bildgalleri

Årsmötet 2021

Efter en lång tid av inställt eller uppskjutet av det mesta i våra agendor så börjar vi så sakta ses igen. Några programpunkter har vi kunnat genomföra efter sommaren och i mitten av oktober var det medlemsutställning i Vendelsö Bygdegård. Och den 28 november var det årsmöte för 2021 med Konstlotteriet. Efter de sedvanliga årsmöteshandlingarna med val av nya styrelsemedlemmar mm så blev det lottdragning.

I år är det nya regler som gäller och utlottningen gick till så att alla närvarande och de som lämnat en fullmakt fick en lott. Sen dras 15 vinster bland dem. Därefter dras 5 vinster bland medlemmar som inte är närvarande. Allt gick smidigt och alla verkade uppskatta att vinnarna var på plats och kunde välja sin vinst direkt. Som avslutning blev det snittar och ett glas dricka och även om inte alla av de över 50 deltagarna fick gå hem med en vinst så var stämningen god.

IMG_6235.JPG

Vår ordförande Margareth Westman tackar avgående styrelsemedlemmar.

IMG_6240.JPG

Christina Wolmar var en av dem som fick blommor.

IMG_6234.JPG

...och även Ingwar Åhman-Eklund

IMG_6236.JPG

Merja Pitkänen såg till att lottdragningen blev fint genomförd.

IMG_6239.JPG

Birgitta Eriksson var en av de glada vinnarna. En röd chanelväska i keramik kommer att hitta sin plats hos henne.

:) :( :D ;) :| :P |-) (inlove) :O ;( :@ 8-) :S (flower) (heart) (star)